Adelia Homestay Pasir Mas

Adelia Homestay Pasir Mas Kelantan juga dikenali sebagai Adelia Guest House terletak di daerah Pasir Mas Kelantan yang mula memberikan perkhidmatan penginapan kepada tetamu-tetamu yang berkunjung ke Pasir Mas dan Kota Bharu pada Julai 2014.

Kenapa anda harus pilih Adelia Homestay Pasir Mas Kelantan:
Anda suka membeli belah? Apa kena mengena membeli belah dengan Adelia Homestay Pasir Mas Kelantan? Adelia Homestay Pasir Mas Kelantan terletak hanya 20 minit dan pusat pelancongan dan membeli belah palin terkenal di Kelantan iaitu Rantau Panjang. Sekarang anda dah fahamkan?

Terletak di persekitaran yang sangat strategik di Pasir Mas Kelantan, berhampiran denga n restoran dan kedai makan sangat mudah untuk ke Wakaf Che Yeh, yang terkenal dengan pusat perniagaan yang beroperasi 24 jam, tidak jauh dari Pengkalan Kubor dan sebagainya.

Adelia Homestay Pasir Mas Kelantan menawarkan famili accomodation yang affordable price pacage, ya.. kadar sewaan yang sangat mampu milik bermula dari RM200 bagi satu malam di mana homestay ini menyediakan tiga buah bilik.
Terletak berhampiran dengan jalan besar Pasir Mas Rantau Panjang iaitu kira-kita 70 meter sahaja.

Mempunyai ruangan tempat letak kereta yang sangat luas yang boleh menempatkan sehingga 10 buah kereta.
Kawasan yang sangat luas sangat sesuai menjalankan aktiviti yang dapat mengeratkan tali kekeluargaan seper BBQ dan sebagainya.

Adelia Homestay Pasir Mas Kelantan menawarkan 2 pakej penginapan. pakej pertama berharga RM250 satu malam.
Pakej ini adalah rumah dua tingkat yang mana pada tingkat 1 mempunyai ruang tamu yang luas, dapur dan bilik tidur utama.

Manakala pada level 2 pula terletak 2 lagi bilik tidur dengan kelengkapan yang sangat menarik.


Posted

in

by

Tags: